Máme nový web: za7horami.sk

Ak tak neurobíte sami, budete po 10 sekundách automaticky presmerovaní na našu webstránku na adrese za7horami.sk. :-)

Kalendár

23 novembra, 2008

Staviame, prerábame a tešíme sa na vás!

Nikdy by som nebol povedal že otvoriť čajovňu je taká fuška. Vlastne - samotné otvorenie asi ani nie, na to sa veľmi tešíme. Tešíme sa ako prídete a dáte si dobrý čaj. No a nám skončí tá niekoľkotýždňová fuška, počas ktorej bolo z poschodia kultúrneho domu počuť brúsenie, pílenie, vŕtanie a tí s dobrým sluchom možno začuli aj natieranie, prípadne v nočných hodinách aj odfukovanie po dobre odvedenej práci.

Dnes sme vytvorili tento blog aby sme vás mohli ešte pred otvorením informovať o tom, čo všetko pre vás chystáme. Rozdávame síce kde-tu aj nejaké letáčiky, ale nevieme či ich bude dostatok pre všetkých. V priebehu budúceho týždňa sem pridáme nejaké fotky z prestavby bývalého Energy. A čože to pre vás všetko chystáme?

- viac ako 30 druhov čaju – čierne, zelené, biele, poločaje i nečaje, čajové špeciality, čajové sladkosti!
- pohodička pohoda, príjemná muzička a dym maximálne z vonných tyčiniek
- nejaké knižky, spoločenské hry
- obchodík s čajmi a iným pekným tovarom – napríklad ručne robenými ozdobami
- a hlavne partia nadšencov ktorí toto všetko robia preto aby do nášho mestečka priniesli takú malú oázu pokoja

My sa na vás fakt fest tešíme! ;-)

6 komentárov:

sadul povedal(a)...

ja sa tak tesim, ani neviete ako!ze si v hradku budem moct dat konecne kvalitny caj a ze tam stretnem prijemnych ludi v prijemnom prostredi!tesim sa na Vas!

sadul povedal(a)...

jeeeej fotky su na svete!

Tomas Griger povedal(a)...

Ja si poprosim ku kazdemu caju neoddelitelnu sucast... Rum :)
Tom

sadul povedal(a)...

to by som prijala aj ja setkymi desiatimi - ale neviem, neviem

sadul povedal(a)...

reakcia po otvoreni: citila som sa uplne skvele, v povznesenej nalade z vynikajucich drogovych vyluhov:D akurat ze som nemohla zaspat asi tak do 3hodiny rannej - skvely touareg! a samozrejme aj prostredie a obsluha!chvaaaalim

Ondrej povedal(a)...

ak cajovna prinesie este viac pokoja do ticheho a pokojneho hradku, mozno sa uz coskoro transformuje do spiritualneho stredobodu vesmiru so zlatou aurou siahajucou az k pavcinej lehote. hm hm :)